הלוואות למסורבי bdi – כל מה שאתם צריכים לדעת

רוצים לדעת מהו bdi שלילי ואיך הוא משפיע על האפשרות שלכם לקבל הלוואות? ביקשתם הלוואה מהבנק וקיבלתם סירוב, וכעת אתם זקוקים להלוואות למסורבי bdi, אך אינכם בטוחים למי כדאי לפנות? הגעתם בדיוק למקום הנכון, כי יש לנו את כל התשובות בשבילכם.

הלוואות למסורבי bdi
הלוואות למסורבי bdi

מה זה בכלל bdi

bdi זו מערכת של בנק ישראל שאוספת ושומרת נתוני אשראי מפורטים על כל אדם בישראל. מערכת זו מאפשרת לגופים שמספקים אשראי לקבל מידע עסקי ופיננסי לגבי התחייבויות האשראי של יחידים. מידע זה ניתן לקבל במסגרת דו"ח bdi, הנקרא גם דו"ח נתוני אשראי. דו"ח זה כולל נתונים כמו אי עמידה בהתחייבויות כספיות, מידע על צ'קים שחזרו, תיקים שנפתחו בהוצאה לפועל, כינוס נכסים וכו'.

איך דו"ח bdi קשור לבקשת הלוואות?

פעמים רבות כשאנשים מבקשים הלוואה, הבנק או הגורם המלווה ירצה לבדוק האם מדובר ב"לקוח בעייתי" – כלומר, לקוח שזה יכול להיות מסוכן לאשר לו את ההלוואה. כאשר לשם כך – הבנקים והגופים המלווים האחרים מבקשים את אישור הלקוח לבצע בדיקת bdi, כדי לבדוק האם ללקוח יש היסטוריה שלילית כמו שייקים חוזרים, או איחורים בהחזר הלוואות. ובמידה ויימצא שללקוח שמבקש את ההלוואה יש bdi שלילי (היסטוריית אשראי שלילית) – ברוב המוחלט של המקרים הבנק או הגורם המלווה לא יאשר ללקוח את ההלוואה. כך שאם הלקוח ירצה לקבל הלוואה בכל זאת – יהיה עליו לחפש הלוואות למסורבי bdi.

הלוואות למסורבי bdi – מה זה ולמי כדאי לפנות?

גם אם הבנק או חברת האשראי לא אישרו לכם הלוואה בגלל bdi שלילי – אל דאגה. זה לא אומר שלא תוכלו לקבל הלוואה מגורמים מימוניים אחרים. כיום, יש כל מיני גופים וחברות המציעות הלוואות למסורבי bdi, כמו בתי השקעות, חברות כרטיסי אשראי או מקומות עבודה שמציעים הלוואות חוץ בנקאיות לעובדיהם. פעמים רבות, מדובר בהלוואה כנגד פנסיה או קופת גמל, או ב"משכנתא למסורבי בנקים"  (שזו למעשה הלוואה בתמורה לשעבוד נכס שנמצא בבעלותכם). בכל מקרה, חשוב לבחור את הגוף המימוני בצורה חכמה ונכונה. ולשם כך, כדאי לפנות לחברת פתרונות מימון מובילה, שתדע ללוות אתכם בגיוס האשראי שאתם זקוקים לו ביעילות ובאחריות – כמונו ב"המרכז להבראה פיננסית".

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים