הלוואות מול צ'קים

הלוואות מול צ'קים מתאפשרות בעיקר באמצעות גורמים חוץ בנקאיים, על פי התנאים שלהם, ואף על פי המצב הפיננסי שלכם, בעוד הן בדרך כלל יוגבלו בטווח החזר קצר, כמו גם בתנאים נוחים שחפים מהצגה של ביטחונות. חברות להלוואות חוץ בנקאיות הן חברות פרטיות שמספקות שירותי הלוואה לכל מיני מטרות, להבדיל מהלוואות דרך הבנקים, ההיתכנויות שניצבות בפניכם רחבות, ואף מעניקות לכם כל מיני חלופות לניהול ההלוואות, או לחלופין להחזר ההלוואות.

האם הלוואות מול צ'קים כדאיות בכלל?

הלוואות מול צ'קים מאוד כדאיות בעיקר בשל היכולת שלכם לנהל אותן בלי כל הצגה של ביטחונות או של ערבים. באופן הזה יש באפשרותכם להתנהל באופן עצמאי, והן לשאת בתשלומי ההלוואה שנטלתם בלי כל דאגה מיותר, או אי נוחות שעלולה להיגרם לכם בעקבות מעורבות של הקרובים לחיים שלכם בגין המצב הפיננסי הקשה שלכם. גורמים מלווים חוץ בנקאיים לא עורכים כל בדיקות פיננסיות מעמיקות בחשבונות הבנק שלכם, ובאופן הזה אישור ההלוואה מתרחש חיש מהר.

מה המשמעות של הלוואות מול צ'קים? 

בוודאי יצא לכם לשמוע לא פעם בחיים שלכם על המשמעות של הלוואות לטווח קצר, או על הלוואות בלי ביטחונות וכן בלי ערבים, אבל האם יצא לכם לשמוע או להבין את המשמעות של הלוואות מול צ'קים? פשר ההלוואות הללו מאפשר לכם להחזיר את סכום ההלוואה שקיבלתם דרך גורמים שמספקים הלוואות חוץ בנקאיות, שתקפות לתקופה שבין שנה וחצי לבין שנתיים. בתמורה לכסף שייכנס לחשבון הבנק שלכם, עליכם למסור צ'קים שאותם תפרסו לכמה חודשים, לפי ההסכם שייקבע בינכם מבעוד מועד, בעוד הגורם המלווה יפקיד מדי חודש את הצ'ק שלכם במועד שסוכם מלכתחילה. 

שאלות ותשובות – 

  1. שאלה – מי צריך הלוואות מול צ'קים?

תשובה – מי שצריך הלוואות מול צ'קים הם בני אדם אשר זקוקים לסכום באופן יחסי קטן, ומהרגע להרגע. לרוב עסקינן אודות סוג של הלוואה שנועדה בשביל בלת"ם, או בשביל לכסות את המינוס בחשבון הבנק, או עבור תשלום על הרכב, וכיוצא בכך.

  1. שאלה – מה כדאי שתדעו על הלוואות מול צ'קים?

תשובה –  כדאי שתדעו על הלוואות מול צ'קים , שבמידה שתחזירו את ההלוואה באמצעות צ'קים, מומלץ שתדאגו שיהיה באותו תאריך כסף בחשבון הבנק שלכם, על מנת שאפשר יהיה לפרוע את הצ'ק, בשביל שהצ'ק לא יחזור ולא יחייבו אתכם בריבית הפיגורים.

  1. שאלה – האם הלוואות מול צ'קים מייתרות את כל הביורוקרטיה הסיזיפית של סוגי הלוואות אחרים?

תשובה –  לרוב הלוואות מול צ'קים מייתרות את כל הביורוקרטיה הסיזיפית של סוגי הלוואות אחרים, ובפרק זמן של מספר שעות ועד יום אחד. לא נדרש להמציא ערבים, ולא מחויב המציאות להציג יותר מדי מסמכים. , לעיתים ניתן לקבל גם הלוואה למסורבים במידה והדירוג אשראי שלילי.

  1. שאלה – איזה תשלומים נלווים יש להלוואות מול צ'קים?

תשובה – בקונסטלציה של הלוואות מול צ'קים מקבלים את סכום ההלוואה ובתמורה לו יש להביא לגורם המלווה צ'קים דחויים לשם פירעון ההלוואה, כשבצ'קים משלמים אף עבור קרן ההלוואה והן עבור סכום הריבית שנקבעה ביניכם.

  1. שאלה – מה יבדוק הגורם המלווה לפני האישור של הלוואות מול צ'קים?

תשובה – כדי להבטיח לעצמו שתוכלו לעמוד בהחזרים של הלוואות מול צ'קים, הגורם המלווה לרוב יבדוק את חשבון הבנק שלכם, על מנת לוודא שחשבון הבנק שלכם איננו מוגבל והצ'קים שאתם נותנים לא יחזרו.

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים