הלוואה כנגד נכס למסורבים שיש להם הזדמנות 1 לבצע את המהלך הנכון!

אתם ועוד אנשים רבים נחנקים מיוקר המחייה, יוקר הריביות והעמלות במשק, אתם חווים את זה על בשרכם חודש אחרי חודש. אם יש לכם נכס בבעלותכם יש לכם מפלט, מפלט שיכול לשמש לכם הזדמנות חכמה לבצע את המהלך הנכון והכרחי לכך שתחיו חיים שפויים ולא תרדפו אחרי כיסוי הלוואות והתחייבויות בלי סוף. נגשתם לבנק אבל הוא מבין שאתם לא עומדים בהתחייבויות שלכם ולא מאשר לכם הלוואה, כלומר אתם מסורבים. עכשיו, דמיינו לעצמכם שתוך מספר שבועות כל החובות שלכם יכוסו והמשכורת שלכם תיכנס לחשבון במאזן חיובי – איך עושים את זה? באמצעות מומחים ללקיחת הלוואה כנגד נכס למסורבים .

למה הבנק סירב לתת לכם הלוואה כנגד נכס ?

הבנקים מרוויחים מהמצב שלכם, והוא אינו מעוניין להוסיף סיכונים עבורכם, הבנקים כפופים לבנק ישראל ופועלים על פי הנחיותיו בכל הנוגע להלוואות ומשכנתאות, מידיי יום מצטרפים עוד ועוד אנשים לרשימת המסורבים בבנקים וחשים שהם בדרך לפשיטת רגל. התחושה הזו מוכרת וטבעית אבל טועה ומטעה – כיום ניתן לקחת הלוואה כנגד נכס למסורבים דרך חברות מימון נדל"ן חוץ בנקאיות שמאפשרות הלוואות גם למסורבים בבנק.

לדוגמה, תוכלו להסתכל על הטבלה הבאה ולראות מתי הבנק מסרב לנתינת הלוואה גם כנגד נכס:

6        סיבות לסירוב הבנק להלוואה כנגד נכס
קיימות מספר הלוואות 
2.                   נרשמו מספר פיגורים
3.                   מצב העובר ושב במינוס
4.                   מימון עד אחוז מסוים משווי הנכס
5.                   תלושי שכר ו/או דוח הכנסות שנתי נמוכים 
6.                   דירוג אשראי שלילי

כל אלו מתקיימים גם בהלוואות כנגד נכס למסורבים הניתנות דרך חברות חוץ בנקאיות אך בגמישות רבה יותר מאשר הבנקים, חברות אלו מעוניינות להעביר אתכם מהבנק אליהן ולכן יסתכלו על התמונה הכללית ובעיקר על הכנסות ופחות על ההוצאות שבין כה וכה עומדות להשתנות בקרוב.

תממשו את הפוטנציאל הערכי של הנכס 

מאוד מומלץ להתייעץ עם יועצים מומחים להלוואות כנגד נכס למסורבים, בעלי קשרים וידע כיצד להגיש בקשות שיאושרו באחוזי הצלחה גבוהים. הסיבה היא שבאמצעות ארגון נכון והיכרות מעמיקה עם כל חברת מימון כל הבנקים הם יוכלו לכוון אתכם לחברות המימון שמעניקות הלוואות כנגד נכס בהתאם למצב הסיכון איתו אתם מגיעים. 

חברות רבות בענף המימון וההלוואות כנגד נכסים נכונות ליטול סיכונים בהתאם לתחזית היכולות שלכם ומעניקות הלוואות בהתאם לאחוזי שווי נכס גבוהים יותר משל הבנק ובכך מאפשרים לכם, גם בהינתן שיש לכם משכנתא, להשלים עד גובה אחוזי שווי נכס גבוהים יותר, לדוגמה:

  • הבנק נתן לכם משכנתא עד 75% משווי הנכס – חברה חוץ בנקאית יכולה להשלים לכם עד 85% .

לוח סילוקין וריביות שתשלמו על הלוואה כנגד נכס

מומלץ להבין מעט גם במבנה לוח הסילוקין, יש כארבעה מסלולים עיקריים המובאים לפניכם בטבלה הבאה:

מסלולי הלוואהמה זה אומר?
לוח שפיצר – החזר קבועתשלום חודשי קבוע במשך כל תקופת ההלוואה צמודת מדד, מט"ח, הפרשי הצמדה ושערים
החזר לפי קרן שווהסכום חודשי הולך ויורד לאורך ההלוואה. השיטה מחולקת לחלק שבו הקרן מוחזרת בתשלום קבוע וההחזר על חשבון הריבית הולך ויורד לאורך התקופה. גם בשיטה זו בהלוואות מט"ח או הלוואות צמודות מדד נוספים לסכום ההחזר החודשי הפרשי הצמדה ושערים.
החזר חודשי מופחת – הלוואת גרייסניתן לדחות תשלומים על חשבון ההלוואה למשך תקופה גם בלוח שפיצר וגם בקרן שווה. ישנו תשלום על חשבון הריבית ואת התשלום על הקרן ולכן ניתן לבצע החזר חודשי מופחת חלקי: משלמים את הריבית אבל תשלום הקרן נדחה לתקופה שהוגדרה כגרייס. ניתן גם לבצע החזר חודשי מופחת באופן מלא, כלומר תשלום הקרן והריבית נדחים לשלב מאוחר יותר – במצב כזה בסוף הגרייס תשולם הקרן, הריבית והריבית שנצברה הכוללת גם הפרשי הצמדה ושערים במידע וישנם.
החזר בלוןישנו החזר בלון חלקי או מלא. החזר בלון חלקי – תשלום חודשי של הריבית והפרשי מט"ח ושערים אם יש כאשר בתשלום האחרון משלמים את מלוא סכום הקרן והריבית כולל הפרשי מדד ושערי מט"ח במידה וקיימים החזר בלון מלא – תשלום אחד בתום תקופת ההלוואה על חשבון הקרן והריבית שנצברה לרבות תוספת להלוואות צמודות מדד ו/או מט"ח שיתווספו לסכום התשלום.  

 למי פונים כדי לקחת הלוואה כנגד נכס אחרי שהבנק סירב לכם?

אם אתם לא מצליחים לסיים את החודש או קשה לכם כלכלית ונראה שהבנק לא בא לעזרתכם וסירב לכם מספר פעמים, אתם צריכים הבראה פיננסית – עזרה שתדע להתאים לכם מהלך כלכלי רב שנים ולא פתרון נקודתי, כזו עזרה אנו במרכז להבראה פיננסית למסורבים ולבעלי דירוג אשראי שלילי מעניקים. 

באמצעות איתור גופי המימון הנכונים לכם (בין אם בנקים או בחברות מימון חוץ בנקאיות) נתאים לכם את מסלול ההלוואה הנכון ביותר כלכלית והבטוח ביותר למצבכם.

זכרו! היתרון של הלוואה כנגד נכס למסורבי בנקים זה הגמישות והחופש לבחור בין מספר מסלולי הלוואה, תקופת ההלוואה והתאמת הריביות. אם המהלך נעשה נכון תקבלו את הכסף לחופש הכלכלי שלכם ולצרכים האישיים שלכם יחסית במהירות. 

פנו אלינו למרכז להבראה פיננסית או השאירו פרטים לייעוץ ראשוני חינם

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים