הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות הן סוג של הלוואות שמייתרות אתכם מכל הטרחה של להמציא ביטחונות, או לחלופין מהמבוכה ומחוסר הנעימות לבוא בדרישות למקורבים שלכם שיהיו ערבים לכם. במקום להסתמך על הרכוש שלכם בתור בטחונות, הגורם הלווה יאשר לכם קבלת הלוואה בלי ההכרח להביא ערב או להציג ביטחון, כאשר הלוואות שכאלו יכולות להיות באמצעות כרטיס אשראי, הלוואות אישיות, או לחלופין הלוואות לסטודנטים, וכיוצא בזאת.

איך מתנהלות הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות?

איך מתנהלות הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות?

ההתנהלות הרווחות של הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות לרוב מתנהלת תוך כדי אישור ההלוואה בלי כל צורך בהצגת ערבים או רכוש כזה או האחר. התנאים שלהן, כולל אישור וקבלת הכסף, בדרך כלל מותנים בדירוג אשראי חיובי. בניגוד להלוואה שמחייבת להצטייד בביטחונות ובערבים, הלוואה שכזאת לא מחייבת אתכם להסכים להעמיד כבטוחה את הרכוש שלכם. משום שסוג הלוואות שכזה מחייב דירוג אשראי חיובי, לעומת הלוואה שמלווה בערב או בביטחונות, קיימים תרחישים שלאורם הגורם המלווה יאפשר לכם לקבל הלוואה בדירוג אשראי פחות טוב לספק חותם. חותם שותף ייקח על עצמו את החובה על פי חוק לעמוד בחוב שלכם, במידה ולא תפרעו את ההלוואה.

האם הגורם המלווה מסתכן תוך כדי אישור של הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות? 

האם הגורם המלווה מסתכן תוך כדי אישור של הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות? 

מן הסתם, הגורם המלווה מסתכן תוך כדי מתן האישור של הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות, בשל זאת, הלוואות בסגנון הזה לרוב מרובות בריביות יותר גבוהות. במידה ולא תעמדו בהסכם של ההלוואה, המלווה לא יוכל לקבל ממכם שום ערובה על מנת לכסות את ההפסד שלו. אך עומדות בפניו האפשרויות של, למשל – פנייה בתביעה שלכם בבית המשפט, או לחלופין הזמנת השירותים של חברות גבייה, שייקחו על עצמן את האחריות לדרוש ממכם את החובות. 

שאלות ותשובות – 

  1. שאלה – על מה מתבססות הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות?

תשובה – הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות מתבססות אך ורק על כושר האשראי שלכם, וממש לא על כל מיני ערבים או בטחונות, כמו לדוגמה – רכוש או נכסים אחרים.

  1. שאלה – האם הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות מחייבות דירוג אשראי גבוה?

תשובה –  הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות הינן מסוכנות יותר מהלוואות מובטחות למלווים, ובשל כך הינן דורשות דירוגי אשראי גבוהים יותר לאישור.

  1. שאלה – איזה סוגים של הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות קיימים כיום?
לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים