הלוואה קטנה למסורבים

הסיפור של הלוואות למסורבי בנקים נותח בהרחבה באתר שלנו. כאמור, לרוב מדובר במצבים בהם הלווה צריך סכום כסף גדול כדי להגיע להבראה פיננסית, למשל באיחוד הלוואות, הסדר נושים ועוד. אולם לא תמיד אותם מסורבים, מקבלים סירוב לקבלה של הלוואה גדולה. לפעמים המצב שלהם מורכב במיוחד (למשל דירוג אשראי מאוד נמוך, חשבון מוגבל וכדומה), שגם לא ניתן לקבל מהבנק אפילו הלוואה קטנה. כעת נבין לעומק מהי הלוואה קטנה למסורבים וכיצד ניתן לקבל אותה.   

הלוואה קטנה למסורבים
הלוואה קטנה למסורבים

ההבדל בין הלוואה קטנה למסורבים לבין הלוואה גדולה

לרוב, כאשר מדברים על הלוואה קטנה למסורבים, מדברים על הלוואות בסכום של עד חמישים אלף שקלים פחות או יותר (יש מלווים שיגדירו הלוואה קטנה גם הלוואה בסכום של עד שמונים אלף שקלים). על פי רוב, בהלוואות אלו לרוב המלווים לא יבקשו ערבים, בטחונות וכדומה. כשמדובר בסכומים קטנים, המלווים יכולים להרשות לעצמם לגדר סיכונים ולתת הלוואות "מסוכנות" יותר. לרוב הכסף ייכנס לחשבון הבנק שלכם במהירות (נניח תוך שלושה ימי עסקים). 

עם זאת, יש לקוחות שיקבלו סירוב בבנק גם על הלוואות קטנות יחסית. הסירוב יכול לנבוע מכל מיני סיבות, למשל הכנסה נמוכה של הלווה (יחס ההחזר של ההלוואה נמוך מדי לצורך אישור ההלוואה); דירוג אשראי חלש; אינדיקציות לאי סדרים פיננסיים (אינדיקציות לכך שלחייב יש אולי הליכי גבייה בהוצאה לפועל, או שפשוט משהו "לא מסתדר" בבקשה של הלקוח להלוואה, והבנק מחליט לסרב) ועוד. 

לפעמים מספיקה הלוואה קטנה כדי לעשות הבדל גדול, אולם במצבים אלו, אותם לקוחות להלוואה קטנה מקבלים סירוב להלוואה מהבנק, ולא יכולים לקדם דברים קטנים שיכולים אולי להביא אותם להבראה פיננסית. לכן, אותם מסורבי בנקים צריכים לשקול את האפשרות של קבלת הלוואה חוץ בנקאית. נכון, הריבית לרוב גבוהה יותר בהלוואות חוץ בנקאיות. עם זאת, הפריסה שהמלווים מאשרים היא לרוב ארוכה יותר, וכן הליך הטיפול והאישור של ההלוואה מהיר יותר, כך שאם אתם צריכים את הכסף "תיכף ומיד", זו יכולה להיות האופציה המתאימה לכם. 

הלוואות קטנות ממלווה חוץ בנקאי

בסופו של יום הלוואות קטנות ממקור חוץ בנקאי, הן כלי חברתי חשוב לסיוע לאוכלוסיות מוחלשות, שאין באפשרותן לקבל הלוואות בנקאיות רגילות. מסורבי אשראי רבים מוצאים עצמם במצב שבו הם זקוקים נואשות להלוואה קטנה על מנת לכסות הוצאות בסיסיות כמו תרופות, מזון או שכר דירה. 

אם מצאתם את עצמכם מסורבים בבנק, עדיין יתכן שבמקום בו הבנק סירב לתת לכם הלוואה, מלווה חוץ בנקאי יהיה נאות לתת לכם הלוואה קטנה. עם זאת, חשוב לדעת כי יש אפשרות לסירוב גם ממלווה חוץ בנקאי: אם תסורבו, הסירוב הזה יירשם בדירוג האשראי שלכם, וימשיך להזיק למצבכם הגרוע ממילא. משום כך, הדבר הנכון הוא להרים טלפון למרכז להבראה פיננסית. אנחנו נדאג לכך שתקבלו את ההלוואה שאתם צריכים. 

איך נעשה זאת? יש לנו ניסיון רב בגיוס אשראי, ואנחנו יודעים לטייב ולשפר את הפרמטרים הנכונים שהמלווים מחפשים לצורך אישור הלוואה. אנחנו יודעים כיצד לנסח את הבקשה, כיצד להציג תוכנית הבראה פיננסית, ויודעים למצוא את המלווה הנכון שיוכל לתת את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר בהתחשב בנסיבות. 

קשה לדעת ולספר מעבר לכך פרטים נוספים על השירות שלנו, היות וכל לווה הוא עולם ומלואו, עם צרכים משלו ונתונים משלו. משום כך, הדרך הכי טובה לקדם את ענייניכם הכלכליים, היא להשאיר פרטים בטופס צור קשר, ואחד ממומחי ההלוואות שלנו יחזרו אליכם עם פרטים נוספים. מוטב שלא להתמהמה, כדי לזרז את תהליך ההבראה הפיננסית שלכם.

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים