יועץ משכנתאות למסורבים שצריכים עזרה מיידית!

הגעתם למצב שהבנק סירב לכם? היום כבר כולם יודעים שאפשר לבדוק את הזכאות למשכנתא למסורבים גם בחברות פיננסיות חוץ בנקאיות. זה הזמן לגעת בנקודה שתהליך אישור ולקיחת משכנתא דורש התעסקות רבה, למשל: ריכוז ניירת, הבנה בעמלות, בחירת מסלולים ואיתור נקודות יציאה. אז במקום לנסות לעשות תואר מזורז בכלכלה, אנשים רבים פונים ליועץ משכנתאות שלענייננו גם מבין ומתמחה בלקיחת משכנתא למסורבים. המשיכו לקרוא ותוך 3-5 דקות תבינו כיצד לוקחים משכנתא ודרך מי כדי לגשת לתהליך.

האם אנו זקוקים ליעוץ משכנתאות למסורבים בבנק?

הכל תלוי כמה תמקסמו את עצמכם אל מול הגוף שאליו אתם פונים, בשלב הזה רצוי ומומלץ לפנות דרך יועץ משכנתאות מקצועי שמתמחה במסורבים שינחה אתכם באילו מסמכים ואישורים עליכם להציג ולעיתים אף יתערב בניסוחים הנדרשים לשם הגברת הסיכויים שלכם לקבל משכנתא.

בעצם הכללים של הבנקים נקבעים על ידי בנק ישראל וכל בקשה מאושרת או נדחית בצורה מאוד שרירותית בכפוף לתנאים הידועים מראש למשל בנושא אחוזי המימון:

  1. אם זוהי דירה ראשונה ויחידה שעד מחיר מסוים קיים פטור ממס רכישה, תאושר משכנתא לסכום שלא עובר את ה-75% משווי הדירה.
  2. בהחלפת דירה קיימת וקניית דירה במקומה תאושר משכנתא לסכום שלא עובר את ה-70% משווי הדירה החדשה.

כשבחברות מימון חוץ בנקאיות ניתן להגיע לאישור על לקיחת משכנתא באחוזים גבוהים יותר עבור אותה דירה, עד 80% ואפילו-85% מימון משווי הדירה החדשה.

תנאים ללקיחת משכנתא דרך הבנקתנאים ללקיחת משכנתא חוץ בנקאית למסורבים
מימון עד 75% משווי הנכס לדירה ראשונהמימון עד 85% משווי הנכס
החזר חודשי עד 30% מהכנסה פנויההחזר חודשי גבוה מ 40% מהכנסה הפנויה

יחס הכנסות והוצאות

גם פה הבנקים מוגבלים ויכולים לאשר משכנתא עם החזר חודשי של עד 30% מההכנסות החודשיות שלכם בעוד חברות חוץ בנקאיות מצליחות להשיג אישורים להחזרים של 40% ויותר.

כדאי כבר בשלב ההתחלתי לרכז את כל האישורים והמסמכים המעידים על הכנסות והוצאות:

  • סיכומי יתרת הלוואות וההחזרים החודשיים עבורן
  • תלושי משכורת
  • דוחות רווח והפסד (לעצמאיים)
  • מצב העובר ושב בשלושה חודשים אחרונים
  • כל התחייבות כספית אחרת שקיימת לכם

שימו לב שרק על פי מה שניתן להוכיח ניתן יהיה לקבל אישור למשכנתא, לכן גם בשלב זה כדאי להתייעץ על אילו מסמכים צריך וכיצד לנסחם עם יועץ משכנתא למסורבים.

דרך מי כדאי לפנות?

המרכז להבראה פיננסית הוא מרכז של מומחים המנוסים באיתור משכנתאות למסורבים באמצעות רשת קשרים וניסיון רב שנים מול גופי וחברות למימון עסקאות נדל"ן הכפופות למפקח על חברות שוק ההון הביטוח והחיסכון ודרכן התנאים ללקיחת משכנתא סלחניים יותר מאשר מול הפיקוח של בנק ישראל.

המרכז להבראה פיננסית הוא מרכז שמעניק ניסיון וידע גם לאנשים עם יכולות כלכליות נמוכות וממקסם עבורן את הסיכוי לקבל משכנתא ולצאת לדרך חדשה, דרך של הבראה פיננסית.

מסלולי משכנתא למסורבים

אחד הדברים החשובים ביותר שנעשה על ידי יועץ משכנתאות למסורבים זה לאתר את המסלול הנכון עבור לקוחותיו.

מסלול נכון של משכנתא זה מסלול המאפשר בצורה קלה יחסית לעמוד בתשלומים החודשיים לאורך תקופה ארוכה של שנים ובכך לנהל במקביל חיים כלכליים ונורמטיביים כאלו שלא מפעילים אצלנו לחצים וחרדות יומיומיות המשפיעות על בריאותנו ועל סביבתנו הקרובה.

אז גם אם קיבלתם סירוב בבנק, פנו אלינו למרכז להבראה פיננסית לייעוץ ותמקסמו את היכולות שלכם וגם את הסיכויים שלכם לקבלת משכנתא למסורבים. 

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים