מימון למשקיעים – משכנתא למשקיעים או מינוף נכס קיים

כל משקיע יודע שמינוף הוא אקסלרטור להגדלת ההון כאשר עסקה טובה עומדת לפנינו אך לא תמיד ניתן לגייס את האשראי הדרוש עבור העסקה. הריבית הנמוכה ושוק הנדל"ן ששובר שיאים, הוביל ליותר ויותר גופים מוסדיים להיכנס לעולם המשכנתאות ולספק משכנתא לכל מטרה עבור משקיעים בתנאים טובים ולעיתים טובים יותר מן התנאים המוצעים בבנק.

מינוף נכס קיים

מה אחוזי המימון שניתן לקבל?

במקרים רבים ניתן לקבל עד 85% משווי הנכס ברכישת דירה ראשונה ועד 80% ברכישת דירה שניה, שלישית ואפילו רביעית. כאשר נרצה למנף נכס קיים, נוכל לקבל עד 70% מערכו על פי הערכת שמאי. היתרון הגדול הוא המהירות והפריסה הנוחה שיכולה להגיע גם ל30-40 שנים , מה שמאפשר למשקיעים ליהנות מתזרים חיובי.

מינוף נכס קיים – איך זה עובד?

ניקח לדוגמה נכס בשווי מיליון שקלים וללא משכנתא. במצב כזה נוכל לגייס כ700 אלף ש"ח בריבית של פריים + 2.3%  ולעיתים גם פחות.

במצב כזה, נוכל להשתמש באשראי עבור גיוס הון עצמי למשכנתא נוספת בבנק או עבור השקעה אחרת שתניב יותר. יתרון נוסף הוא שניתן לקבל תמהיל נוח המהווה 100% פריים, לעומת 66% פריים בבנק. בנוסף, אם תרצו לסגור את ההלוואה תוך זמן קצר, לא תדרשו לשלם קנסות פירעון מוקדם .

איך ניתן למממן כאשר דירוג האשראי שלילי

משקיעים רבים אשר סובלים מבעיות מינוף יתר או אירועים שליליים בהסטוריה הבנקאית שלהם תוהים כיצד ניתן לגייס משכנתא למסורבים בתנאים טובים שיאפשרו להם לבצע השקעה טובה. 

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה קודם כל מומלץ להוציא דוח נתוני אשראי על מנת להביא האם יש בעיות ואם יש, מהן? בשביל למצוא פתרון הולם כדאי להבין מהי הבעיה. כשאתם פונים לגופי מימון שונים , מאד חשוב להם כנות , כאשר תבינו את הבעיה תוכלו להציג את הסיפור בצורה שתשרת אותכם ובסוף תאפשר לכם לקבל הצעה טובה!

זקוקים למימון מהיר ואטרקטיבי עבור השקעה? פנו לצוות המומחים שלנו!

צוות המומחים של המרכז להבראה פיננסית כולל כלכלנים ומשקיעי נדל"ן מנוסים , שילוו אותכם לאורך בקשת האשראי, ביצוע העסקה וכאשר טובת הלקוח במרכז.

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים