הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים – קרנות הלוואה בערבות המדינה

אם אתם בעלי עסק, כנראה שכבר תהיתם מדוע דווקא בעלי העסקים – אלו שמעסיקים עובדים ומפתחים את המשק, זוכים ליחס מפלה מצד הבנקים? מדוע בעלי העסקים שלוקחים על עצמם סיכון גדול, פותחים עסק ומפתחים את הכלכלה, נאלצים לשלם יותר על ההלוואות שלהם בהשוואה לעובדים שכירים? אם פניתם לבנק, סביר להניח שנתקלתם בטענות כמו "עסקים מסווגים כמסוכנים יותר" או "אלו תנאים לשכירים , לעצמאיים הריבית היא אחרת". נשמע לכם מוכר? זה לא חייב להיות ככה . אם יש לך עסק והמחזור השנתי שלך מעל 400 אלף ש"ח , מדובר בפתרון האידיאלי עבורך: הלוואה חוץ בנקאית לעסקים , הניתנת בערבות המדינה. הלוואות אלו יכולות לעשות את ההבדל עבור עסקים מבחינת עלויות אשראי, וככל שעסק זקוק לאשראי, מדובר בהטבה שלא כדאי לוותר עליה.

הלוואה בערבות מדינה

מהן הלוואות בערבות מדינה לעסקים?

מאוד שכיח שעסקים לא נבנים על "כסף מהבית", אלא מוקמים ומתופעלים באמצעות הלוואה. כאשר יזם צריך הלוואה לעסק, לא פעם הוא מתקשה להשיג אשראי, בין היתר עקב החיתום של הבנקים והמלווים , אשר מגדרים את הסיכונים שלהם . אופציה טובה מאוד לקבלת הלוואה לעסק, היא מה שידוע ברבים בתור "הלוואה בערבות מדינה". מדובר בהלוואות הניתנות על ידי מלווים בשוק החופשי, אלא שהערבות להלוואה ניתנת על ידי המדינה, מה שמאפשר למלווים לגדר סיכונים , להיות יותר "ליברליים" במתן הלוואות, וכן לתת הלוואות בריביות נמוכות יותר (היות והן מגלמות סיכון נמוך יותר עבור הלווים) . כך המדינה תומכת בשוק, ומאפשרת יותר אשראי עסקי לעסקים , בין אם עסקים בהקמה, ובין אם עסקים רצים שזקוקים לאשראי.

בהלוואה לעסק שניתנת בערבות מדינה, אפשר לקבל ריביות טובות יותר, פריסה נוחה יותר, וכן אפשרות לגרייס (קרי תקופה שבה ההלוואה לא מוחזרת) .

התנאים לקבלת הלוואה חוץ בנקאית לעסקים בערבות מדינה

כדי לקבל הלוואה חוץ בנקאית לעסק בערבות מדינה, ישנם שלושה תנאים שהלווה צריך לעמוד בהם. ראשית, שהלווה הוא אכן הבעלים של העסק בפועל (ולא מדובר ב"קוף״ מטעם לווה אמיתי, שמנסה להסתיר את זהותו) . שנית, בודקים את התנהלות הלווה בתחום האשראי בעבר. אם מדובר למשל בלווה שהיה בעברו פושט רגל או למצער לווה שיש לו תיקים בהוצאה לפועל, הדבר עשוי לעמוד לו לרועץ בעת קבלת ההלוואה. שלישית, בודקים את המאזן של הלווה, ורואים אם יש לו אפשרות ריאלית לעמוד בהחזר ההלוואה.

תהליך הליווי וקבלת הכספים

אפשר לשאול, מדוע בעצם נחוץ ליווי לקבלת הלוואה בערבות מדינה? הרי ניתן לגשת לבנק או למלווה חוץ בנקאי שאושר על ידי המדינה, ולבקש את ההלוואה. עם זאת, בפועל, מדובר בבקשה מורכבת לקבלת הלוואה. מדובר בבקשה שמוגשת בכתב בלבד, ועליה להיות מוגשת כדבעי, מלווה במסמכים המתאימים . מי שיבקש הלוואה בערבות מדינה מבלי להיות בקיא במטריה ובניואנסים הקטנים , יתקשה בפועל לקבל את ההלוואה הזאת.

במסגרת תהליך הליווי שלנו , אנו בונים לקבלת ההלוואה תוכנית עסקית מפורטת שתוצג למלווה , שתאפשר לבעל העסק לקבל את מלוא האשראי לו הוא זקוק. במסגרת גיוס האשראי, בעל העסק נהנה ממעטפת של ייעוץ עסקי, הכוללת תוכנית שיווק, ייעוץ עסקי ועוד המון פתרונות שיבטיחו את התפתחות העסק. עוד נציין כי אנו פועלים וגובים את שכר טרחתנו רק על בסיס הצלחה, כלומר אם לא תקבלו את ההלוואה, לא נגבה מכם שכר על שירותנו .

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים