הלוואה מקרן

הלוואה מקרן אפשרית למי שיש לו קרן פנסיה, שנחשבת לדרך נפוצה בארץ לשם חיסכון הם היציאה לגמלאות. הערבות שאתם מספקים לנותן ההלוואה הינה למעשה קרן הפנסיה שחסכתם כמה שנים, כאשר המשמעות של הנאמר היא שבמידה, מסיבה כזאת או אחרת, לא תעמדו בהחזר ההלוואה, מנהלי הקרן יכולים לקחת לכם את שווי ההחזרים מהכסף שחסכתם .

הלוואה מקרן

 

מה הם התנאים של קבלת הלוואה מקרן?

קיימים כל מיני תנאים של קבלת הלוואה מקרן, קצרה היריעה מלהכיל את כולם. בכל זאת נביא לפניכם את המובילים שמבניהם, כדלקמן –
אישור על הלוואת קרן מותנה באישור מנהלי הקרן, כאשר תנאי הלוואה נקבעים על פי הנהלים הפנימיים שלה, ובכפוף למינימום של סכום בן עשרים אלף ₪.
סכום ההלוואה שיאושר לכם כפוף לסכום שצברתם בקרן עד למועד בקשת ההלוואה, כאשר אפשר לקבל גובה הלוואה של עד שלושים אחוזים מסכום היתרה שנצברה מפאת רכיב התגמולים שבקרן.
אי אפשר לקבל הלוואה מהקרן מנתיב של השקעה בפיקוח הלכתית.
תנאי הלוואת הקרן ממש מעולים.
לא נדרשים ערבים לשם אישור הלוואה זאת.
ניתן לשאת בהחזר תשלומים של בין שנה לבין שבע שנים

מה צריך לעשות כדי לקבל הלוואה מקרן?

כדי לקבל הלוואה מקרן, קודם כל, עליכם לבחור חברה שממנה תהיו מעוניינים לבקש את ההלוואה, תוך כדי כך שתחויבו להעביר אליה את הקרן, כאשר ישנה אפשר להמשיך ולהתנהל בחברה שמנהלת את הקרן שלכם כיום. אחר כך יש לבצע השווה בין כל מיני קרנות, מתוך המייחסות למגוון היבטים, כמו למשל – גובה הריבית, סכום ההלוואה המרבי שיאושר, ואף זמן הפירעון, וכיוצא בזאת. לאחר שעשיתם כל זאת, הגיע הזמן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה שבחרתם, ולמלא באופן מקוון את טופס הבקשה להלוואת קרן. תידרשו להגיש און ליין את הטפסים הבאים – הסכם ההלוואה שיכלול גם את סך ההלוואה, איך תחזירו את הכסף, איזה שיטת החזר ומסלול נבחרו, וכמובן החתימה שלכם, צילום תעודת זהות פלוס הספח, הרשאה לחיוב חשבון הבנק שלכם, והן אישור של ניהול חשבון בנק.

מי שרשאי לקבל הלוואה מקרן הוא בעל הקרן שחבר באותה הקרן לפחות שלוש שנים.

מה שכה מייחד הלוואה מקרן מתבטא בסוג הלוואה עם הרבה פחות הליכי ביורוקרטיה ותהליכים מאוד קצרה, ובלי תשלום בגין פתיחה של תיק הלוואה, כמו גם בלי דרישה לערבים.

למרבה הפלא, גם לאחר קבלת הלוואה מקרן, הקרן ממשיכה ליהנות מקבלת תשואות, שיש להניח שיהיו הרבה יותר גבוהות מהריביות שתישאו בהן.

גובה הריבית בגין לקיחה של הלוואה מקרן לרוב נמוכה בהשוואה להלוואה חוץ בנקאית או בנקאית שונה.

המתנגדים ללקיחה של הלוואה מקרן טוענים כי רק בגילאים מבוגרים, כאשר נצבר המון כסף בקרן, אפשר ללוות סכום גבוה, ומדובר אודות סכומי הלוואה די נמוכים .

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים