משכנתא בלון

עומדים לרכוש דירה חדשה? יש לכם דירה בבעלותכם ורוצים למכור אותה? במקום לקחת משכנתא ארוכת טווח לשלושים שנה הקרובות, למה שלא תקחו משכנתא בלון? משכנתא לטווח הקצר של עד שנתיים בתמורה לשעבוד נכס קיים או חדש בריבת לא צמודה למדד או צמודה למדד או פריים. .

משכנתא בלון

מהי משכנתא בלון?

משכנתא בלון היא משכנתא הניתנת לתקופה של עד חמש שנים. משכנתא זאת מתאימה לאנשים שיש להם כסף נזיל או נכס בבעלותם ויכולים לשלם על הנכס שקנו. באמצעות משכנתא זאת הניתנת באופן מלא או חלקי בתוספת ריבית קבועה וצמודה למדד ניתן לשלם את תשלומי ההלוואה לאורך תקופת המשכנתא. פירעון מוקדם של הלוואה הופך אותה ההלוואה המשתלמת ביותר עבור לווים רבים שרוצים להיפטר מהר מתשלומי המשכנתא ולא להיתקע איתם שנים רבות.

למי מתאימה משכנתא בלון?

משכנתא בלון מתאימה לאנשים שרוצים לרכוש דירה חדשה שעבורה הם צריכים הלוואה זמנית עד שההון שברשותם יהפוך לנזיל ויוכלו לעשות בו שימוש. כלומר מדובר על תקופת ביניים שהם צריכים לחכות בה לקבלת הלוואה. באמצעות הלוואה זאת ניתן לשלם את הריביות על המשכנתא או את קרן התשלום בתשלום אחד בתום תקופת ההלוואה את הריביות שנצברו לאורך כל התקופה ולסיים את ההלוואה מתוך זמן קצר מבלי למשוך אותה שנים רבות כמו בהלוואה רגילה.

היתרונות של משכנתא בלון

באמצעות משכנתא בלון ניתן ליהנות מהחזר משכנתא נוח וגמיש לעומת משכנתא רגילה וכן להחזיר את כל סכום ההלוואה בסוף תקופת ההלוואה או להחזיר מדי חודש ריבית נמוכה במידה ומדובר על משכנתא בלון חלקי. כך שאין צורך להתחייב לתקופה ארוכה כפי שיש במשכנתאות רגילות. בנוסף לכך, היא כוללת ריבית נמוכה וקבועה, מספקת מימון ביניים עד לשחרור הכספים, ניתן לפרוע אותה בצורה נוחה ובהתאם לצרכי הלקוח ובתקופת הביניים אין לכם החזרים על הלוואה. אך בניגוד ליתרונותיה אם הכסף לא מגיע אליכם בזמן או שאתם לא מצליחים למכור את הנכס שלכם לא תוכלו להחזיר אותה בזמן ותצטרכו לשלם קנסות. באמצעות חברת הבראה פיינסית תכולו לקבל ייעוץ מתאים בנושא. .

שאלת ותשובות

קיימות 2 סוגי משכנתאות בלון: משכנתא בלון חלקית, משכנתא בלון מלאה. החלקית הריבית משולמת במהלך התקופה ובסיומה משולם תשלום הקרן על מכירת הנכס. לעומת זאת בריבית משכנתא בלון מלאה התשלום הוא בהתחלה בתשלום אחד בסוף תקופת המשכנתא משולמת הריבית.

לא ניתן לקבל בהלוואה זאת יותר אחוזי מימון מאשר בהלוואת משכנתא רגילה. זאת מאחר שהלוואת הבלון כפופה לאחוזי המימון ותקנות בנק ישראל מאחר שהיא משלבת החזרי ריבית או החזרי הקרן אשר נדחים עד לסיום תקופת ההלוואה כפי שהוגדרה מראש.

ההבדל בין הלוואות אלה היא תקופת זמן ההלוואה. בגרייס תקופת זמן ההלוואה ארוכה יותר לעומת זאת בבלון תקופת ההלוואה קצרה ויש להחזיר אותה עד שנתיים במלואה.

הריבית של משכנתא בלון משתנה בהתאם לתקופת הזמן שלוקח הלווה את ההלוואה. למרות הלוואות רגילות הריבית במשכנתא זאת גבוה ומצטברת לאורך תקופה ארוכה.

אם אתם מתכננים לעבור דירה לדירה אחרת ואתם מוכרים את הדירה שלכם כדי לרכוש חדש הלוואת בלון תתאים לכם עד מאוד.

לבדיקת זכאות למשכנתא השאירו פרטים כאן:
[לבעלי נכס בלבד]
מחבר המאמר
מדריכי משכנתא
קאבר סרטון וידאו- משכנאת חוץ בנקאית
קאבר סרטון: כיצד נקבעת ריבית חוץ בנקאית
משכנתא חוץ בנקאית - מי מפקח עליהם (6)
משכנתא למסורבים
פוסטים באותו נושא
יצירת קשר
תוכן עניינים
אלפי לקוחות מרוצים